11 Mart 2016 Cuma

Buraya senin için not bırakıyorum… Belki lazım olur diye / Unutma diye

10.03.2016 Saat 22:54

Sana hafta sonu benim de olmayacağımı söyledim. 

Sende gitmemi istemediğini söyledin.

-          SEN: Gitmeni istemiyorum. Gitme! Tamam mı?
-          BEN: Düşünücem.
-          SEN: Gitme işte..
-          BEN: Tamam.
-          SEN: Söz mü?
-          BEN: Söz..Ben söz verirsem ne anlama gelir bilirsin..
-          SEN: Tamam
-          BEN: O zaman sende söz ver.. Bana verdiğin bütün sözleri tutacaksın. Söz mü?
-          SEN: Söz…
-          BEN: Unutma bu dediğini sakın. Tamam mı? Sakın unutma!
-          SEN: Söz.. unutmayacağım…

Bu yazıyı buraya bırakıyorum.. Ne konuda, neler için söz verdiğini tek tek yazmayacağım.

Tek bir şey diyorum UNUTMA!

SAKIN UNUTMA!

SÖZ YEMİNDİR!!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder