16 Mart 2016 Çarşamba

...........,

Nasılsın? İyi misin?
İyi olmalısın, gel dedin geldim.
Yeter ki daha fazla üzülme diye,
Çekmeye bir yerden başlayayım diye..
Kimseyle konuşmuyorum, konuşmak isteyenleri de geldikleri gibi geri gönderiyorum.
Zaten konuşsam anlatacak ne var, kime ne anlatayım?
Bulunduğum yerde 6 ranza var. Benimkisi tepedeki camın yanına denk düşüyor. Başka birinindi kaldırdım. Burdan zorda olsa görüyorum gökyüzünü. Meğer şimdiye kadar kafamı kaldırıpta bakmamışım gökyüzüne. Kuşlar denk geliyor bazen, güzel uçuyorlar.. Burada kuşları sevmeye başladım, sen de sev kuşları. Kuş olsam diyorum bazen, diyorum da gülüyorum. Benden kuşta olmaz.
Olmaz di mi? Benden bir bok olmaz. Aslında başka şeyler yazmaya niyetliydim ama her şey okunuyor, sana özel kelimelere görüldü damgası vurulsun istemedim. O yüzden havadan sudan bir mektup oluyor. Buna da alışıcam, belki bir daha ki mektupta yazarım. Bu seferlik böyle olsun, kendine iyi bak.. Ben diyemedim, sen dedim say..!



Ekim '98 Bayrampaşa 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder