27 Mayıs 2016 Cuma

Yine mi?

AAaa şunlara baaaakk bir de pişkin pişkin konuşuyorlar..
Koşar adım gittim.
Noooluyooo?? (derken her ikisinin suratına bir bakış fırlattım)
Kadın ben yokmuşum gibi ona bakıyordu.
Hızla yürüdüm önce bir tokat attım, biiiiipppppp (burada yoğun küfür var idi) saçlarına yapıştım.
Var gücümle üzerine çullanıp kafasını yere vurmaya başladım. Bir yandan vuruyor bir yandan bağırıyordum.
Sonra hırsımı alamadım kalktım diğerine gittim.
‘Sen ne yaptığını sanıyorsun haaa??’ diye bir tokatta ona vurdum.
Elim sanki havada asılı gibi ağır çekim suratına düşerken bana bakıyordu. Hızlı vurmak ve canını acıtmak için daha yukarı kaldırsam da kolumu inerken daha yavaş iniyordu suratına.
Belli hırsımı böyle alamayacaktım.
Utanmıyorsun değil mi? dedim.
Şu haline bak..
Beni düşürdüğün hale bak..
Halimize bi BAAAAAAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!
Avazım çıktığı kadar haykırıyordum yüzüne.
Ben ağlıyordum ve ben ağlarken sen ne b**lar yiyiyordun.. Keyfindeydin, umurunda değildim…
Ve sonra yeniden yeniden aynı şeyleri bana yaşatmaya nasıl bir hak buldun kendinde?????
Nasıl buldun bu HAKKIIIIIIIIIIIII? CEVAP VERRRRR BANAAAAA!
Haykırmalarım tokatlarla devam ediyordu..
Olmuyordu kalkıp kadının yanına bir kez daha gittim..
Hızlı bir tokat indirdim suratına..
Ulan ….biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipppppppppp ben kaç zamandır varım senin haberin var mı biiiiiiiiiiiiiippppppppppp
Ben varım lan!!! 
BEN BURADAYIM KARŞINIZDA!!!
ALLAH İKİNİZİNDE BELASINI VERSİN! ALLAH SİZİN BELANIZI VERSİN!!!!!!!
Bi şaşkınlık oldu kadında durdu ‘nasıl yani? Hep mi vardın?’ Bu sefer o başladı sorulara..
Sus sen dedim…Sen susacaksın konuşmak bana düşer..
Var gücümle yakasına yapıştım..
Vurdum vurdum vurdum vurdum…
Bana söylediğin lafları ona da mı söyledin???
Hani konuşamazdın?? Hani bana dediklerini bir bana demiştin?
Hani bana özeldi??? KONUŞSANAAAAAA????
Vurdum, vurdum, vurdum, vurdum….
Neydi benden istediğin? Ben sana ne yaptım? Söyle sana ne yaptım?
Ben bunları hak edececek NEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee YAPTIM????

Hadi kalk sabah oldu.. Kızım kalksana..

Önce ellerime baktım kıpkırmızı olmuşlardı.
Vurmaktan.. dedim.
- Bişey mi dedin?
- Ha yok sana demedim..
Uyuşmuş ellerim kıpkırmızı olmuşlar. Ne yaptım uyurken acaba??
Hızla hazırlanıp çıktım. Araca bindim, çalıştırmamla son ses ‘haydii lilililililililili yaaar hadililililililili lililililili yaaarrr’
Başladım avazım çıktığı kadar söylemeye..

Boşveeeerrr beee elaleeemm neee derse desiiinn hadi hadi hadi..

31 yorum:

  1. Rüyadan sonra da öylesi giderdi. Neşen bol olsun Yağmur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden de hızlısı varmış:) Valla o rüyadan sonra baya iyi gitti:) Hep beraber inşallah.

      Sil
  2. Ay o rüyalar yok mu? Ya da kabuslar mı demeliyim, bilemedim. Ne canlar acıtıyor, ne gözyaşları döktürüyor. Ben de rüyamda başka kızla konuştuğunu öğrenmiştim. Bir de bu kız için benden taktik alıyordu! Gerçi öyle bir şey yapmaz, huyu değildir. Uyandığımda yastığım ıslanmıştı. Sonra ben de senin gibi açtım şarkıları, avazım çıktığı kadar bağırdım, dans ettim! Aman ağzımızın tadı bozulmasın! :) Neşeyle, sevgiyle, huzurla kal! Öpüyorum kocaman seni! Sevgilerimle. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Cansu..hayat mı rüya, rüyam mı hayatım belli değil. Hayırlara gitsin inşallah. Benden de sana kocaman sevgiler,

      Sil
  3. hep güzel rüyalar görmen, kabuslarını da kontrol edebilmen dileğiyle =))) ben de çok çekiyorum kabuslardani ağladığım halde uyanmıyorum biri sarsana kadar. çok acayip bişey bu rüya evreni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Evrim, hem de çok acayip. Gerçekten daha gerçek adeta. Umarım rüyalarda olsun güzel şeylerle karşılaşırız:) Sevgiler,

      Sil
  4. Yağmur, Allah iyiliğini versin yavrum, okurken ben de sinirlendim dişlerimi nasıl sıkmışım, rüya yazınca 'Ohhhh'dedim.Ama tavır aynı ben.Ben eskiden eşime, kıskançlığımı fitillediği için o kadar kızardım ki, rüyalarımda hep saldırırdım.Bir gece o kadar hırslanıp gerçekten etini bir sıkmışım ki, onun bağırmasıyla uyandım.Ama sinirim hala geçmemişti.Geçmiş olsun rüyada bile olsa :) Rahatlamışındır inşallah, bayağı iyi girişmişsin.Sağol güldürdün beni.Sevgilerimle kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) Sağol Ece Abla o an rahatladım aslında da kurdukça kafamda sinir basıyor. Keşke uyanmasaydım da gebertseydim ikisini de diyorum :)) Birazda biz gülelim :) Sevgiler,

      Sil
  5. Şaşırdım... Ben rüyada bile olsa sevgili Yağmur'un bu kadar sinirleneceğini düşünemezdim. Ama aslında sakin insanların öfkeleri rüyalarda gün yüzüne çıkar.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru diyorsunuz. Sakin ve sabırlıyımdır normalde ama sabırda tükenir derler ya öyle galiba.. Sevgiler, değerli yorumunuz içinde ayrıca teşekkür ederim.

      Sil
  6. Rüya da olsa stresini atmışsındır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yalan söyleyeyim bi rahatlama olmadı değil :)

      Sil
  7. Bir kaç tane de bizim için tokat aşk etseydin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dahakine memnuniyetle.. (ay aman Allah korusun demeyi ihmal etmedi)

      Sil
  8. Gerçek değildir inşallah :)
    Aman Allahım şaşırarak okudum!
    Kadınlar sağ kalmış neyse ki genç yaşta aman deyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik rüya:) korkmayın bişey olmadı gerçek olsa sanıyorum kimse sağ çıkamazdı:))

      Sil
  9. Çok aksiyonlu bir giriş oldu, sonradan rüya deyince duruldum ben de. :D
    Rüya da olsa acıdım hallerine. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlara değil bana acı. Beter olsunlar:)

      Sil
  10. Valla kendimi bir an aksiyon filminde sandım o neydi öyle nasıl bir girişti ama sonunda da gülmekten koptum :)
    Kıskançlık gerçekten başa bela bir durum...
    Bu arada yastıklar sağlam mıydı ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Güldürebildiysem ne mutlu. Sormayın hem de ne bela..
      Yastıkların canı çıktı, korkarım yakında dile gelecekler:)

      Sil
  11. Böyle rüyaların en güzel yanı uyandığında hem stres atmış gibi hissediyorsun, hem de gercek olmadigi için inanılmaz rahatliyorsun ;)

    YanıtlaSil
  12. hah haaaaa o nası rüya yaaa :) aman gerçek olmasın daaa :) (ruh temizliği yazım devam ediyooo biliyon muu ) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OOoo daha neler var bende.. Benim ruhum o yazılarla temizlenecek gibi değil deep ama yine de okuyorum. Dur bakim kaçırdığım var mı?

      Sil
  13. O rüya sırasında yanında biri yatıyor olsaydı yanmıştı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yanmışım Naz.. Kim yanarsa yansın valla umurum değil.
      Hoşgeldin buarada:)

      Sil
  14. Eve bir kum torbası mı alsan sanki? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel fikir verdin Miras.. Bende acaba KickBox falan mı yapsam diye düşünüyorum. Ciddi ciddi düşünüyorum bunu.

      Sil
  15. ruh temizliği 4 yorumun geldi. noldu yaaa bi yorum problemin mi var blogda noldu ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var deep o da beni buldu inanmazsın:) Yazılarına yorum bırakıyorum, beni bilgilendire de tıklıyorum lakin başkalarının yorumları geliyor açıp bakıyorum benim ki yok. Sinir yaptı bende.

      Sil