16 Eylül 2014 Salı

Tek kişilik miydi ki bu şehir, sen gidince bomboş kaldı..

Her gidişinde boşalıyor şehir..
Kuşlar gidiyor,
Çok sevdiğim bulutlar hızla geçip gidiyor,
Sen gidiyorsun ya..
Herkes gidiyor, her şey duruyor.
Durmadan aklımdasın, düşüncelerin biri geliyor biri gidiyor.
Ne yaptığını, gözünün neler gördüğünü tahmin etmeye çalışıyorum.
Özlem içimde kocaman bir taş gibi.. ezip geçiyor yüreğimi..
Okurken gülersin bilirim.. gözlerinin yanında 3 çizgi belirir…
Birkaç günlüğüne gittim diyiverirsin gülerek..
Bilmezsin o birkaç günün benden neler götürdüğünü, ne kadar özlediğimi, seni nasılda beklediğimi..
Uzundur gece sigara içmiyordum, dün içtim..
Gökyüzüne baktım, seni düşündüm, seni özledim..
Sonra seni görmek için bir uykudan binbir rüyaya yattım..
Gördüm de..
Gülerek baktın yüzüme… sarıldım içime çektim kokunu, nefesim oldu kokun..
Uyanmak istemedim senin olmadığın bu şehirde bir sabaha..

Çünkü tamda şairin dediği gibiydi her şey.. sanki tek kişilikti bu şehir ve sen gidince boşalıyordu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder