28 Eylül 2014 Pazar

İlahi adalet Allah'ındır!

Kişi hep kendine yontar. Ne kadar seni anladığını düşünürsen düşün, bir an gelir döner sırtını. Neden? Çünkü bencildir insanoğlu. Başına gelmeyen şeyi anlamak istemez yada biraz yumuşatalım anlayamaz diyelim. Nedeni ne olursa olsun sonuç değişmediğinden can sıkıcıdır. Değişik bir duygu durumu içerisindeyim. Bozuk değilim, kırgında garip bir hal işte. Biraz şaşkınlık var aynı zamanda çokta şaşırmamış bir durumdayım. Dedim ya garip bir hal. İçsel bir sorgulama yapıyorum. Aslına bakarsanız güzelde bir durum, içten içe gülümsetiyor. Bazı durumlarda mücadeleyi seviyorum herhalde gülme sebebim bundan. Elim sağlam belki de bundan. Aklı olan için durumum gayet hoşnut olunacak bir hal. Haklı olduğum zamanlarda verdiğim mücadelenin karşılığını çok şükür hep aldım. Belki bu nedenle bir rahatlık var üzerimde. Güya umursamayan insanın Pazar sabahı yaşadığı huzursuzluğu gördüm. İyi de oldu. Lafıma gelecek olduğunu adım kadar net biliyorum. Bildiğim birşey daha var sabaha kadar vaktim olduğu. Sabaha kadar bir karar verip o doğrultuda hareket etmeliyim. Elinden gelen herşeyi yapmış olmanın rahatlığı anlatılmayacak kadar güzel bir duygu. Ha bu bazen sonucu değiştirmez belki ama bilirsiniz ilahi adalet Allah'ındır. Ve onun adaleti asla şaşmaz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder