8 Mayıs 2013 Çarşamba

Tavsiyemdir...dinleyin dinletin derim ben.. bir de sana armağan ederim sevdiğim..




http://www.youtube.com/watch?v=JqpkXfYM7sw (Buradan da dinleyebilirsiniz..)

Kalmışım uzanıyorum 
Gecenin tenha yerine,
Bıkmışım usanıyorum, 
Batıyorum ta derine.
Önce bi korkma diyorum,
Yürü boyuna serine,
Sonra dön gitme diyorum 
Gelmez ki kimse yerine

Yine de , yine de Meliha..

Çıkmaz ki bu can sabaha 
Girerim türlü günaha,
Sevdanı dillerde değil, 
Güllerde ara gitme Meliha.
Önce ne sonrası nedir?
Dur susma ardını getir
Bir feryat ki elde değil 
Bir kere sor da gitme Meliha..

Gecenin tam ortasında 
Aklımda hep gündönümü 
Çaresiz savruluyorum 
Çoktan şaşırdım yönümü
Kaç kere ölür ki insan
Biter mi bu can sızısı 
Vazgeçtim dünya gamından
Dinmiyor bu aşk acısı
Yine de, yine de Meliha...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder