12 Mayıs 2013 Pazar

Ayhan Işık yalan söylemiş!

Zamanında Ayhan Işık bir açıklama yapmış. Demiş ki: 'annemin gözleri ağlamaktan kör oldu'

Böyle birşeyin olma ihtimali olsaydı benim için geçerli olacağını düşündüğümden, yıllar evvel çıkmış bu haberin yalan olduğu başlığını attım yazıma. 

Evet ağlıyorum. Ağlıyorum çünkü mutsuzum,

Ağlıyorum çünkü onu özledim ama arayamıyorum,

Ağlıyorum çünkü ona yazdığım yazıyı okumasına rağmen aramadı,

Ağlıyorum çünkü tek ihtiyacım olan o ve o yok....

Ağlıyorum öyle çok ağlıyorum ki ağlamaktan kör olunsaydı ben olurdum.

Anlamadığım için ağlıyorum, korktuğum için...

Ufacık bir fırsat yaratılmadığı için ağlıyorum,

İçimdeki acıyla annemi ve babamı yersiz yere kırdığım için ağlıyorum,

Çok kötü hissediyorum kendimi bu yüzden ağlıyorum..

Ağlıyorum işte deli gibi ağlıyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder